גירושין בהסכמה ברבנות היא דרך נוחה וקלה להגעה משותפת להסכם חתום. 

גישור – הגישור הינו כלי לגירושין בהסכמה הדדית והגעה לעמק השווה.
הסכם גירושין – רישומי חלוקה והסכמות כלכליות, אישיות וחברתיות הנוגעות לצדדים על מסמך בעל תוקף משפטי - כיצד עושים זאת בהסכמה?
מזונות – תחום המזונות דורש ידע חשוב שיש לדעת בדרך להסכם חתום.
גישור גירושין – לא מתגרשים לבד.

לנושא הבא בתחום ←  גישור גירושין עלויות
איך מתאפיינים גירושין בהסכמה ברבנות?

בשונה מגירושין המאופיינים בעיקר במריבות ובהכרעות של בית המשפט לענייני משפחה, הליך של גירושין בהסכמה ברבנות מתבצע בצורה שבה בני הזוג מגיעים מתיישבים עם עו"ד לצורך בניית הסכם כאשר כל צד מבין כי הוא יהיה חייב לכבד את דרישותיו של הצד השני. גירושין בהסכמה ברבנות לרוב יתרחשו במהירות ובתוך זמן קצר בני הזוג יוכלו לפתוח דף חדש בחייהם, גירושין בהסכמה ברבנות אופייניים בעיקר לזוגות המחליטים באופן משותף להתגרש ומבינים כי זוהי הדרך היחידה שלהם לחיים שמחים ומאושרים הרבה יותר. גם בהליך של גירושין בהסכמה ברבנות ישנם חילוקי דעות וחוסר שביעות רצון לעיתים, אך כאן המחלוקות נפתור בדיאלוג ובוויתורים ולא באמצעות צעקות וויכוחים אשר רק מלהיטים את המצב.
 
פתיחת תיק גירושין ברבנות כמה עולה, תהליך גירושים בהסכמה, גירושין בהסכמה טופס, פתיחת תיק ברבנות מה להביא, טקס גירושין ברבנות, רבנות גירושין ירושלים, פתיחת תיק ברבנות מחיר, גירושין בהסכמה ללא עו ד
תהליך גירושין בהסכמה ברבנות יכול גם להשתנות למהלך של תביעה לגירושין. לא כל הליך הגירושין מלווה בצעקות, וויכוחים והמון מריבות,. אלו לא בהכרח פני הדברים.  מקרים רבים מסתיימים באופן מכובד ונינוח כששני הצדדים מגישים בקשת גירושין בהסכמה ברבנות.
הרבנות הינה הגוף המוסמך להכריז ולהעניק גירושין בישראל. כל בני זוג יהודים המעוניינים לפרק את הקשר, מחוייבים להתגרש ברבנות. בהיעדר הסכמה של אחד מבני הזוג ויש ועליו להגיש תביעה לגט. תהליך הגירושין מהווה פירוק שותפות המלווה בהסכם משפטי ורבני לכל דבר.

גירושין בהסכמה ברבנות

למידע נוסף התקשרו  072-3935235