אחת מהנקודות עליהם עובדים המגשרים עם לקוחותיהם הוא חישוב מזונות ילדים. חישוב דמי מזונות ילדים מהווה נקודה עיקרית ממנה יקבעו את גובהן.

גישור – גישור להסכם מותאם נקודתית בהתאם לסטטוס שבו נמצאים הצדדים.
הסכם גירושין – להתגרש בשלום ולמצוא את הפתרון הטוב ביותר להסכם הדדי.
מזונות – הסכם חתום ואישורו בית הדין הרבני לקבלת גט - מגיע עם הסכם חתום והסכמה למזונות ( במקרים שבהם יש ילדים)
גישור גירושין – גישור בדרך להסכמה ופתרון גירושים.

לנושא הבא בתחום ←  
כמה זמן לוקח להתגרש 
תקציר מאמר :

גירושים בישראל מול גירושים בשאר העולם – מה שונה?

נושאי הליבה של הגירושים בכל העולם הינם זהים, השוני העיקרי בין האופי של גירושים בישראל מול האופי של גירושים בשאר המקומות בעולם זה שעבור המתגרש\ת הישראלי\ת עומדת אופציה של בחירה בין בית דין רבני או בית דין חילוני בדמות בית משפט – לזוגות בחו"ל קיימת רק אופציה אחת בדמות בית משפט כאשר אצלם לא קיימת אופציה של בית משפט רבני או דתי מכל סוג שהוא.

גירושין בישראל הינם תהליך שכיח למדיי בשנים האחרונות. בדומה לרוב המדינות בעולם גם בישראל אחוזי הגירושין נמצאים בעלייה מתמדת – ועל פי המדדים הרשמיים ישראל מדורגת בעשירייה הראשונה מבחינת אחוזי הגירושין. הפערים בין ישראל אל מול המדינות שלפניה ואחריה לא גדול במיוחד דבר המעיד על הדמיון בין כל המדינות בעולם בעניין הנ"ל.  להמשך קריאה - גירושין
דמי המזונות הוא אחד מהנושאים החשובים ביותר בכל הסכם גירושין.
לרוב, חישוב מזונות ילדים מתבצע על ידי בית המשפט לענייני משפחה לאחר שזה שקל את כל התנאים והסיטואציה שבה כל אחד מבני הזוג נמצא בה.
לכן אל תתפשרו על חישוב מזונות ילדים בצורה נכונה ושקולה, ברוב המקרים לכם לא יהיה מה להגיד בעניין – אך תוכלו להציג טענות ולהביא הוכחות לכאן או לכאן.

חישוב מזונות ילדים - חישוב דמי מזונות ילדים

למידע נוסף התקשרו  072-3935235