דף הבית >> כמה זמן לוקח להתגרש
כמה זמן לוקח להתגרש והאם גירושין בהסכמה מהירים יותר?

גישור – תהליך גישור בהסכמה כמעט תמיד יהיה מהיר יותר ויביא להסכמות משותפות ומשם להסכם חתום - המאשר את תהליך קבלת הגט סופית.
הסכם גירושין – זוגות המגיעים מתוך רצון טוב להסכמה הדדית - הם גם אלה שיצליחו להגיע לא רק להסכם מיטיב עבור שניהם אלא גם לילדים רגועים ושמחים הרבה יותר.
מזונות – הסכמה על גובה מזונות תלוי הרבה פעמים גם בבני בזוג ויכולתם להגיע להסכמה משותפת מתוך רצון טוב.
גישור גירושין – תמיכה במקרים לא פשוטים על מנת למצוא את הדרך להסכמות משותפות.

לנושא הבא בתחום ←  
כמה עולה הסכם גירושין
תקציר מאמר :

כיצד מתבצע הליך גישור?

הליך גישור במהותו מונה מספר שלבים אך כל מגשר בונה תכנית גישור שונה וייחודית עבורו, זוהי אחת מהסיבות לכך שאתם אלה שצריכים לבחור את המגשר על פי הצרכים והדרישות שלכם ולא להפך. עליכם לוודא כי הנכם מבינים ומחויבים לשלבים אותם המגשר מצפה מכם לעבור. לא מדובר בדרך קלה פשוטה אך בסופה של דבר מדובר במטרה חשובה ביותר אשר נועדה לסיים סאגה ארוכה ומייגעת שיכולה להפריע לאיכות החיים של כל הצדדים המעורבים בעניין.

השלב הראשון בכל הליך גישור הוא תיאום ציפיות, המגשר אשר נכנס אל הליך הגירושין כגוף זר חייב להכיר את המקרה על בוריו ולהיות בקיא בכל פרט ופרט על מנת שיוכל לספק את העצות והרעיונות הטובים ביותר בהתאם למצב הקיים בשטח. חשוב מאוד שכל צד יגיע לפגישה עם המגשר בנפרד וכמובן לדאוג ...להמשך קריאה
כמה זמן לוקח להתגרש בהסכמה? את השאלה הזו שואלים רבים אבל המענה עליה אינו יכול להיות קבוע מאחר ותהליך הגירושין הינו תהליך משתנה השונה בגופו מתהליך גירושין אחר.
פונקציית הזמן מושפעת מגורמים רבים הקשורים להסכמה בין בני הזוג בענייני נכסים, ילדים, מזונות וכדו'. אף יתכנו מקרים שלמרות שישנה הסכמה כללית, נקודה ספציפית של חוסר הסכמה יעכבו את התהליך עד לחתימה של הסכם גירושין ויביאו לפרק זמן ארוך עד לגט. לכן, גם כששואלים כמה זמן לוקח תהליך גירושין, מן הראוי להבין שככל שהסכם הגירושין יחתם מהר יותר, יוכלו בני הזוג להמתין לדיון הקרוב שאליו הוזמנו ומשם הדרך לגט קצרה ומהירה יותר.
 
גירושין לא חייבים לקחת מספר רב של חודשים.
כיום בזכות מספר המקרים הרב של זוגות הרוצים להתגרש – איכות וזמינות אנשי המקצוע בתחום הולכת וגודלת.
אז כמה זמן לוקח להתגרש? תלוי באיזה אופציה תבחרו. הליך גישור יכול לקחת מספר שבועות עד מספר מועט של חודשים, ואילו פנייה לבית משפט או לבית דין רבני יכולה לקחת גם כמה חודשים טובים ואפילו להיגרר למספר מועט של שנים עד לסיום התהליך.

כמה זמן לוקח להתגרש - כמה זמן לוקח להתגרש בהסכמה

למידע נוסף התקשרו  072-3935235