דף הבית >> כמה עולה לפתוח תיק גירושין ברבנות

אתר המגשרים - שירותי גישור. כמה עולה לפתוח תיק גירושין ברבנות ומה סדר השלבים נכונים ביותר לביצוע בדרך לגט?

גישור – תהליך עבודה משותף המומלץ לביצוע בטרם פניה לבית הדין הרבני לגירושין.
הסכם גירושין – הדרך להסכם לעיתים מלאה בקשיים. את רובם אם לא כולם, ניתן לפתור בד"כ באמצעות גישור.
מזונות –  סכום המזונות מהווה נקודה קריטית להסכם חתום על מנת להגיע לקבלת גט.
גישור גירושין – הדרך שלכם לגט מהיר בשלום.

לנושא הבא בתחום ←  
להתגרש נכון
תקציר מאמר :

גירושין הינה חוויה לא נעימה לאף אחד מהצדדים, לעיתים אף הליך הגירושין מלווה בדם רע ובהחלפת מהלומות מילוליות בין הצדדים המעורבים בהליך זה. התקופה של הליך הגירושין לא משפיעה רק על בני הזוג הנמצאים בהליך עצמו, אלא גם על הילדים וכל בני המשפחה אשר מטבע הדברים נגררים גם הם לסיפור ויכולים אף להיפגע מאוד במידה והתהליך לא יתבצע בצורה נכונה ומבוקרת הן מהצד של הבעל והן מהצד של האישה. 

שירותי גישור גירושין – מתי ניתן לפנות לשירות זה?


השירות של גישור גירושין ניתן לכל זוג הנמצא בעיצומו של הליך הגירושין ואין הסכמה בין בני הזוג על אופן חלוקת הרכוש או על אופן חלוקת המשמורת על הילדים. הגישור באמצעות המגשר גורם לבני הזוג להגיע למצב שכל צד מציג את עמדתו ומסביר אותו בפני בן הזוג השני והמגשר, כך ניתן להגיע לחלוקה הוגנת ואידיאלית עבור כל אחד מהצדדים. להמשך קריאה 
אם כך, כמה עולה לפתוח תיק גירושין ברבנות? זה תלוי גם במצב. גירושין בהסכמה יסכמו את העלות בבית הדין הרבני כאמרו לעיל בסך של 753 שמתחלק גם בתשלומי תעודות הגירושים לכל צד. במקרים של חוסר הסכמה, העלויות יכולות לקפוץ מעלה מעל לאלף שח ויותר. תביעות נוספות שלא סוכמו מלכתחילה והוגשו בפתיחת התיק כגון מזונות, הסדרי ראייה, עיכוב צו יציאה מהארץ ועוד - ידרשו עלויות נוספות של כ251 ש"ח לכל אחת ואחת. בסופו של יום כדי לדעת כמה עולה לפתוח תיק גירושין, ניתן לדעת לפי הסטטוס של תהליך הגירושין. יש הסכמה? העלויות שלכם יהיו סטנדרטיות בהתאם. כל חוסר הסכמה וקשיים להגיע לפשרה יכולים לגרור להוצאות נוספות בהתאם.
עלות פתיחת תיק גירושין ברבנות מהווה את אחת ההוצאות הקבועות בשלבים הראשונים בתהליך הגירושין והינה חלק בלתי מפרד מתהליך הגירושין בישראל.
בית הדין הרבני גירושין נותן מענה בכל אחת מהערים בישראל.
על מנת לאתר את בית הדין הקרוב ביותר אליכם כל מה שתאלצו לעשות זה לבצע חיפוש אינטרנטי למילים "בית הדין הרבני גירושין" בצירוף העיר בה אתם גרים ותקבלו את הכתובת או האזור שבו נמצא בית הדין הרבני הקרוב ביותר אליכם.
עלות האגרה לתשלום בבית הדין הרבני עומדת על סך של כ 753 ש"ח, כאשר כל אחד מבני הזוג יצטרך לשלם כ 251 ש"ח עבור תעודת הגירושין.
במצב שבו אין הסכמה לגירושין של בני הזוג, יכולות העלויות להגיע עד לאלף ש"ח ואף יותר מזאת. כל תביעה ותביעה תביא להוצאות נוספות, כך למשך תביעה לשלום בית בעלות של 316 ש"ח, עלויות קבלת פרוטוקול יוסיפו עוד 69 ש"ח, תביעת "בעל מורד" 411 ש"ח ועוד. 

 

כמה עולה לפתוח תיק גירושין ברבנות - פתיחת תיק גירושין ברבנות

למידע נוסף התקשרו  072-3935235