דף הבית >> משמורת משותפת מאיזה גיל
משמורת משותפת מאיזה גיל מתאפשרת או משמורת משותפת ללא הסכמת האם - שאלות אלו עולות פעמים רבות בתהליך הגישור.

גישור – להתגרש באופן נכון ומשותף
הסכם גירושין – הסכם גירושין מקיף ומלווה לאורך כל תהליך הגירושים.
מזונות – ליווי מעשי ומקיף עבור הסכם מזונות תואם והולם את המצב הנתון הזוגי.
גישור גירושין – להתגרש בדרך אחרת של תקשורת, הבנה, שיח וחתירה לפתרון משותף.

לנושא הבא בתחום ←  
תביעת גירושין
תקציר מאמר :

עומדים להתגרש? מה אסור לכם לשכוח?

ההחלטה להתגרש היא החלטה אמיצה הדורשת מכל אחד מהצדדים המון סבלנות ורוגע, לכל אחד העומד בפני הרגע הגורלי אסור לשכוח מספר דברים חשובים. ראשית כל לעמוד על כל העקרונות שלכם מתחילת התהליך ועד לסיומו. לכל אחד מבני הזוג יש מספר נקודות חשובות שאינו מוכן לוותר עליהן. ככל שתעמדו אחרי העקרונות שלכם בצורה יציבה יותר, כך הסיכוי שתקבלו אותן יהיה גבוה הרבה יותר- אולם, חשוב מאד לוודא שעקרונות אלא ניתנים למימוש על מנת להגיע להסכם.

אסור לכם לשכוח כי לגוף אליו אתם פונים – בין אם מדובר בבית המשפט לענייני משפחה או מנגד לבית הדין הרבני יש בעלות בלעדית על תיק הגירושין שלכם. לכן אם וכאשר תרצו להחליף בין המוסדות השונים לא תהיה לכם אפשרות לעשות זאת. לכן חשוב מאוד שתוודאו כי אתם בטוחים במאת האחוזים במוסד בו אתם מפקידים את תיק הגירושין שלכם. לקריאה.

 
משמורת משותפת- ביטויים בתחום :
משמורת משותפת חוק חדש,משמורת משותפת מזונות,משמורת משותפת חסרונות,משמורת משותפת חלוקת ימים,לינה אצל האב מאיזה גיל,משמורת משותפת ללא הסכמת האם,חוק משמורת משותפת,משמורת משותפת ללא מזונות
 
משמורת משותפת היא אחד מהסוגיות הלוהטות ביותר של כל הליך גירושין.
לשאלה משמורת משותפת מאיזה גיל? אין תשובה כלל וכלל, בעצם אין אפילו גיל מינימאלי או גיל מקסימאלי למשמורת משותפת. אך כמובן ההסכמה על משמורת משותפת חייבת להיות של שתי ההורים ובהסכמתם של הילדים המעורבים בהסכם המשמורת.

משמורת משותפת מאיזה גיל - משמורת משותפת ללא הסכמת האם

למידע נוסף התקשרו  072-3935235