דף הבית >> הסכם גירושין דוגמאות
הסכם גירושין הוא אחד מההסכמים השכיחים ביותר כיום.
לכל הסכם גירושין דוגמאות רבות ולכן מפאת חשיבותו של ההסכם כל המעורבים בעניין מחויבים להיעזר באנשי מקצוע לצורך כתיבת וניסוח הסכם תקין וקביל משפטית.
הסכם גירושין יכול לקבל את את תוקפו בבית המשפט לענייני משפחה או ברבנות ישראל.

 הסכם גירושין דוגמאות

למידע נוסף התקשרו  072-3935235
תקציר מאמר :
מגשרת גירושין מומלצת – איך מוצאים?

כיום השוק רווי במגשרי גירושין, אומנם כאשר האופציות עולות הסיכוי למצוא מגשר או מגשרת ברמה גבוהה גם הולך וגדל – אך הסיכוי ליפול על איש מקצוע חסר ניסיון הופך להיות סיכוי ממשי גם כן. אז איך מוצאים מגשרת גירושין או מגשר גירושין ברמה גבוהה? איש מקצוע שיענה על כל הצרכים שלכם בעת ובעונה אחת?

קודם כל אסור לכם להתייאש, לא מן הנמנע כי תצטרכו לעבור מסלול תלאות עד אשר תגיעו אל איש המקצוע המתאים עבורכם – ככל שתגיעו להליך בצורה שלווה ורגועה יותר, כך הסיכוי שתמצאו את האיש אותו אתם מחפשים יגדל גם כן.    להמשך קריאה בדף מגשרת גירושין.
תחומים נוספים קשורים:
הסכם גירושין משמורת משותפת דוגמא, הסכמי גירושין מוכנים, הסכם גירושין doc, הסכם גירושין ללא עורך דין, הסכם גירושין ללא ילדים וללא דירה, הסכם מזונות ילדים דוגמא, הסכם גירושין ללא ילדים וללא רכוש, הסכם גירושין pdf
אתר המגשרים - מידע בתחום הגישור, הסכם גירושין דוגמאות שונות, מזונות, יתרונות הגישור ועוד. 
להלן תחומי עניין נוספים באתר:


גישור – מהו גישור נכון? כיצד מבצעים אותו?
גישור גירושין – הגירושין בישראל צומחים. למה הפך גישור הגירושין לדרך מוצלחת עד שתי המשפט מעבירים תיקים לקבלת גישור לפני משפט?
הסכם גירושין – כדי לקבל גט בסופו של דבר צריכים הסכם גירושין דוגמאות של הסכמים ניתן לראות אצל המגשרים כדי להבין את חשיבות ההסכם, הניסיון והידע המקדים.
מזונות – מזונות הם לב ליבם של רבים מהסכמי הגירושין במיוחד כאשר מדובר על ילדים קטנים הנמצאים בחזקת ההורים ודורשים מזונות עד גיל 18.

לנושא הבא בתחום ← 
תביעת אבהות
הסכם גירושין -שלב חובה בהתרת הנישואין.

הגענו לגשר וצריך לחצות, מחפשים איך להיפרד בצורה מיטבית, לא בטוחים איך עושים את זה? תנו לנו לנסות לעזור קצת.
אנו ממליצים בראש ובראשונה על - "גישור גירושין " הדרך היפה, האנושית, המשפחתית והמיטבית להתגרש בשלום.
אבל אתם פה למידע ובשביל זה ישבנו שעות והכנו עוברכם חומר ומידע איכותיים. קריאה מועילה בנושא ואו התשובה לשאלות והחיפושים הבאים:
הסכם גירושין דוגמה – הסכמי גירושין דוגמה – דוגמה להסכם גירושין – דוגמאות להורדה של הסכמי גירושין.

אתם בעצם מחפשים דוגמא להסכם גירושין או הרבה דוגמאות להסכם גירושין כדי שתוכלו קצת ללמוד מה עומד מולכם, מה האפשרויות? ללמוד מאחרים מניסיון ההמון כמו שנקרא חוכמת ההמונים.

ויש בכך הרבה מן האמת. חוכמת ההמון היא כלי משמעותי בניתוח הליכים ושאלות שונות שיכולות לצוץ לנו במשך החיים והצורך להתגרש מעלה באמת שאלה חשובה, איך מבצעים זאת לטובת שני הצדדים ויותר מכך במקרה שגם ילדים מעורבים בפרידה יש לנקוט משנה זהירות ורגישות מלאה לצרכיהם.

בנושא הסכמי גירושין ,בגדול אפשר ללכת ולתת לכם כמות של טפסים להורדה. מה שבעצם חיפשתם דוגמא בהמשך נספק לכם קישורים להרבה מאוד דוגמאות להסכמי גירושים באדיבות מספר רב של משרדי עורכי דין בישראל. לכול טופס נצרף קרדיט למי שיצר אותו ונציין מהיכן הוא נלקח. אנו מצרפים לכם במקום אחד גישה מרוכזת להרבה דוגמאות להסכמי גירושין לנוחיותכם. אין אנו ממליצים על נוסח אחד יותר מהאחר. כולם טובים בדיוק לשם סיבת הכנתם -  דוגמאות להסכמי גירושין ". לידיעתכם תחום עריכת הדין בישראל ובעולם בכלל נרחב ויכול להכיל בתוכו הרבה סוגים של טפסים שונים שבתי המשפט ידונו בהם במידה ויצטרכו להחליט עבורכם איך תיפרדו. 

השאלה שעולה  מכך היא האם באמת זה מה שאתם רוצים? שמישהו אחר יחליט ויברור בינכם על רכושכם ,על עתיד ילדכם, על כמה תיתנו לילדכם דמי מזונות, כמה צריך להשתתף הורה בחוג כזה או אחר ,מתי תוכלו לראות את הילד שלכם? האם תוכלו להיות עמו לבד? כמה זמן לפגישה? כמה ימים בשבוע? בחודש? בחג הזה? בחג הבא? שיחליטו עבורכם את כל החיים שלכם מהיום ואילך?

אומנם בנפרד מבן זוגכם הנוכחי ,אומנם בבית אחר ,אולי בעיר אחרת, אולי בארץ אחרת. אך האם זה באמת מה שאתם צריכים? שזרים וחוקים יבשים ינהלו את עתידכם מהיום בנושאים כל כך חשובים לעוד הרבה שנים קדימה?

כאמור אנו ממליצים ללכת בדרך אחרת -

"גישור גירושין " הדרך היפה, האנושית, המשפחתית, המיטבית להתגרש בשלום.


אך יתכן שתם מרגישים כי אין לכם ברירה ומסיבה זו או אחרת אכן זה המצב. אובייקטיבית יש צורך במשפטים, עורכי דין וכל החבילה. לכן ננסה לתת לכם מידע, מה בעצם הסכם טוב לגירושין צריך בין היתר לכלול.
בראש ובראשונה אתם צרכים להסכים ולחתום כי אתם מוכנים להתגרש.
ברור. אבל משפטית חובה לרשום את זה בהסכם גירושים.

ובנוסף ההסכם צריך לכלול גם את ההבנות/הסכמים הבאים ,נושא מגורי הילדים ,מה יהיו הסדרי הראיה ,מתי יוכלו להיפגש ,לכמה זמן ,חגים ,נסיעה לחו"ל , איזה חינוך יקבלו , אפשר לרדת לרזולוציות של ביטוחים לילדים, באופן שוטף ,בחו"ל , מה קורה אם אחד ההורים עוזב את הארץ ? כמובן עניין תשלום מזונות , מזונות כתשלום קבוע ,מזונות עבור הוצאות לא קבועות , מה רמת ההצמדה לסכום ,כל כמה זמן זה יבחן , מתי מתבצע התשלום ,מה קורה אם יש עיקוב בתשלום , מה עם חלוקת הרכוש ? מה עושים אם יש חובות ? חשבון בנק משותף? אם יש עסק איך מחלקים ? בקיצור כל ענייני הרכוש חייבים להיות מחולקים ומוסדרים בהסכם מפורט מי מקבל מה ,אני קומקום את חוט מאריך.. [לא חייב להיות שווה בשווה/עניני ירושות רכוש לפני החתונה ועוד אפשרויות שלא נפרט כאן ] ולסיכום בסוף ההסכם צריך לדאוג שיהיה רשום שהסכם זה הוא סופי, ממצא את כל ההבנות בין הצדדים [שלא יהיה טענות בעתיד] וכן היכן ההסכם יוצא לפועל באופן משפטי בין אם זה דרך אישורו בבית דין לענייני משפחה או דרך בית הדין הרבני.

 טוב עד כאן בעניין הסכם גירושין בלבד אך יש ויתכן כי תזדקקו בנוסף או בנפרד גם לחלק מההסכמים ואו הנושאים המשפטיים הבאים:

1. אולי תהיו צרכים דוגמה להסכם גירושין  להלן דוגמאות להורדה שמצאנו ברשת:

נא לשים לב בדרך כלל כתוב וגם אם לא עשו זהירות יתרה בשימוש בדוגמאות להסכמים הללו הם רק למטרת דוגמה ואסורים לשימוש ברוב המקרים  !
*ולכן במקרים שהיה לנו ספק קל מה להציג אנו מספקים לכם את כל דף התוצאות של גוגל לכול מסמך לנוחיותכם.

דוגמה להסכם גירושין מס אחת – באדיבות אתר www.gishurim.co.il

דוגמה להסכם גירושין מס שתיים – באדיבות אתר  www.gishurim.co.il

כדי לפתוח, לראות ולהוריד את קובצי הדוגמאות השונים - הכנסו לתיאור בסרטון 

2. הסכם חלוקת רכוש דוגמא
דוגמה להסכם גירושין מס שתיים – באדיבות אתר  www.gishurim.co.il

3. הסכם שלום בית ולחלופין גירושין דוגמא – באדיבות אתר גוגל.

4. תביעת גירושין דוגמא – באדיבות תוצאות גוגל.

5. הסכם הורות משותפת לדוגמה באדיבות אתר http://www.tapuz.co.il

6. הסכם זוגיות לדוגמא – דוגמאות באדיבות גוגל.

7. בקשה לאישור הסכם גירושין דוגמה – לא נמצא משהו מתאים בצורה מדויקת. מצורפות התוצאות של גוגל.

8. הסכם שלום בית לדוגמה -  באדיבות גוגל
 
 
להסכמים הבאים לא נמצא מסמך מדוייק רק תוצאות דומות לכל שאר הביטויים הקשורים להסכם גירושין דוגמא:
הסכם פרידה דוגמא                
תעודת גירושין דוגמא
הסכם לחיים משותפים דוגמא
כתב תביעה לגירושין דוגמא
דוגמא לתביעת גירושין

*טיפ אחרון -
שימו לב יתכן שתצטרכו עורך דין טוב[סביר שיהיה  גם יקר] שיעזור לכם בניסוח שלהם ככה הסכם ערוך טוב טוב וקצת מוטה לצד שלכם כי אתם המשלמים- כל אחד לעורך דין שלו כמובן.

לסיכום נחזור על ההמלצה שלנו.


"גישור גירושין " הדרך היפה האנושית המשפחתית המיטבית להתגרש בשלום.


בהצלחה.