דף הבית >> גירושין >> גירושין בשיתוף פעולה
גירושין בשיתוף פעולה – חסכון של כסף וחסכון של זמן

לרוב נדמה כי תהליך גירושין יכול לקחת זמן רב, לעיתים אפילו מספר שנים אם הזוגות מתבצרים בעמדותיהם ואף צד לא מוכן לעשות את הוויתורים שלו – גירושים בשיתוף פעולה מביא לכך שבני הזוג יוכלו לסיים את כל התהליך במספר שבועות קצוב ולצאת לדרך חדשה מבלי לשקוע בטעויות העבר. גירושין בשיתוף פעולה מביא לדיאלוג על בסיס של מספר פגישות רצופות בין בני הזוג, כל זאת על מנת להגיע למצב של גיבוש הסכם אפקטיבי ויעיל באמצעות מגשר מוסמך אשר מביא את הדרישות של כל אחד מהצדדים לידיי הסכם המקובל על שני הצדדים.
גירושין בשת"פ מביא בנוסף לחיסכון בכסף, במידה וכל אחד בצור בעמדותיו ולא מתנהל דיאלוג בריא בין בני הזוג המתגרשים לא יהיה מנוס מפניה לבית משפט – שכר טרחה של עורך דין וכל שאר הפעולות במסגרת בית המשפט תגרום לכם להוציא סכומי כסף לא קטנים בכלל. לעומת זאת פנייה למגשר ודיאלוג בריא בין בני הזוג יביא לכך שבתוך מספר פגישות יהיה ניתן לנסח הסכם אשר יחסוך לכם דיונים רבים בבית משפט וסכומי כסף לא קטנים שבין כה וכה יעמידו אתכם באותה נקודה בסיומו של התהליך.

גירושים בשיתוף פעולה – להיפרד בכבוד

הליך גירושין יכול להיות לא נעים לאף אחד מהצדדים, אך חשוב מאוד לשמור על הכבוד ההדדי האחד של השני בכל זמן התהליך –
גירושין בשיתוף פעולה יגרום לכם מצד אחד להיפרד זה מזה בדיוק כפי שאתם רוצים, אך התהליך עצמו הינו מלא בכבוד ומביא לשיתוף פעולה מלא בין שני הצדדים כך שגם לאחר הגירושין תוכלו לשמור על קשר ולנהל שיחות ודיונים האחד עם השני.
לא חייבים להתגרש בצורה מכוערת. אפשר גם לעשות זאת בצורה שלא תיפגע בכל בני המשפחה הנמצאים בין הפטיש לסדן, כולם רוצים להגיע לפתרון מהיר ולא פחות חשוב לפתרון שלא יפגע באף אחד מהצדדים ויגרום לכל צד לקבל בדיוק את מה שהוא צריך לקבל. 

נושאים נוספים בתחום:

 
גירושין בשיתוף פעולה להתגרש ביחד, להתגרש נכון, איך להתגרש, איך יודעים מתי צריך להתגרש, להתגרש או לא

מרכז גישור

צרו עמנו קשר למידע נוסף
שעות פעילות 09:00-17:00
    ימי פעילות א '- ה'
גירושין בשיתוף פעולה זאת אחת מהשאיפות של כל זוג העומד בפני התהליך הלא נעים הזה, המשמעות של גירושין בשיתוף פעולה היא שכל התהליך של גיבוש ההסכם בין הצדדים מתרחש מחוץ לכותלי בית המשפט – כך כל צד מציג את הטענות והדרישות שלנו מהצד השני, ובאמצעות מגשר אשר מקשר בין הצדדים הם מגיעים להסכמה ולשיתוף פעולה מלא בנוגע לעתיד מבחינה כלכלית ומבחינת הסכמי ראייה בין הילדים להוריהם.

 גירושין בשיתוף פעולה -  גירושים בשיתוף פעולה 

למידע נוסף התקשרו 072-3935235