דף הבית >> מזונות אישה לאחר גירושין
מזונות אישה לאחר גירושין / גט מהווים נקודת תורפה ברוב ההסכמים ועליהם קיימים וויכוחים רבים - מטרת הגישור להביא להסכמות משותפת

גישור – גישור כתהליך לזירוז וחתימת הסכמים בשיתוף פעולה לזוגות מתגרשים.
הסכם גירושין – לסכם את כל הדברים החשובים ביותר ולאגד אותם להסכם גירושין מקובל על הצדדים זו אומנות.
מזונות – התאמת גובה המזונות בשיתוף פעולה של הצדדים.
גישור גירושין – כלים ועבודת תקשורת משותפת לצורך הגעה משותפת להסכמות.

לנושא הבא בתחום ←  
מרכז גישור
תקציר מאמר :

הליך גישור – מה היתרונות ומה החסרונות?

כמו מרבית האפשרויות העומדים לרשות זוגות הנמצאים בעיצומו של הליך גירושין, גם בהליך גישור גירושין יש מספר יתרונות ומספר חסרונות אשר חשוב שתדעו לפני שתסכימו או לא תסכימו ללכת להליך גישור. היתרון הגדול ביותר של הליך גישור על פני שאר האופציות העומדות לרשותכם זה אפקט הזמן אשר הולך ומתקצר עם הבחירה בהליך גישור. ברוב המקרים הליך גישור מביא להסכם גירושין בתוך זמן קצר – כמובן שמדובר במצב שבו המחלוקות בין הצדדים אינן מהותיות וניתן לגשר עליהן באמצעות התערבות של צד שלישי חיצוני. במקרים בהם המצב קצת יותר מורכב, ההליך אומנם ימשך זמן ארוך יותר, אך גם יהיה קצר משמעותית על פני פנייה לאופציות אחרות.

יתרון נוסף ומשמעותי הוא הסכום אותו תאלצו לשלם על התהליך, כאשר פנייה אל בית משפט תדרוש מכם הוצאות לא קטנות הכוללות עורך דין צמוד ואין ספור הוצאות משפטיות נלוות. לעומת זאת הליך גישור חוסך לצדדים את הוצאות בית המשפט ולרוב גם יהיה זול משמעותית על פני שאר האופציות הקיימות בשוק.
אחד מהנושאים הגורמים להרבה סכסוכים בין בני זוג הם מזונות אישה לאחר גירושין.
לרוב, סכום המזונות הסופי נקבע על ידי בית המשפט, אך על מנת להפוך את הליך הגירושין להרבה יותר קל ומהיר, באפשרותם של בני הזוג לקבוע מזונות אישה לאחר גירושין באופן עצמאי ורק לאשרם על ידי בית המשפט.

מזונות אישה לאחר גירושין - מזונות אישה לאחר הגט

למידע נוסף התקשרו  072-3935235