משמורת משותפת מזונות משותפים זה לזה וגובה המזונות נקבע בהתאם לחלוקת המשמורת.

גישור – חבילת מפגשים לגירושין בריאים ומהירים.
הסכם גירושין – הסכם מוסכם, מקיף ונכון בכל מקרה לגופו.
מזונות – מזונות במקרים שבהם ישנם ילדים משותפים.
גישור גירושין – גישור איכות כל הדרך להסכם משותף.

לנושא הבא בתחום ←  גירושים בהסכמה
משמורת משותפת - בקצרה.
 
בשנים האחרונות חלה מגמה שבה גם אבות גרושים מעוניינים לקחת בשווה חלק בגידול ילדיהם ולממש את הורותם כאבות בשווה לאימהות.
וועדת שניט אשר מסקנותיה פורסמו בשנת 2012 המליצה לא להפלות לרעה בין שני הצדדים ולגדור גדרים שונים לכל צד ובעצם גורמים בכך להגדלת השוני וקיפוח כל אחד מהצדדים. המטרה ליצור לא רק שווינות ברמת ההורות על הילדים אלא בעיקר גם בעיניי הילדים כלפי הוריהם.
משמורת משותפת מזונות – עד כמה זה משפיע?
ההשפעה של משמורת משותפת על מזונות היא גבוהה במיוחד, שכן עד לא מזמן האופציה של משמורת משותפת לא הייתה קיימת ולא הייתה אפשרית כלל. כיום בזכות המודעות לשוויון זכויות בין הגברים לנשים בתחומים רבים, הגיעה לחיינו הדרישה למשמורת משותפת ולהחזקה שוויונית על הילדים לכל אורך השנה. משמורת משותפת מזונות וחתימת הסכם מזונות ידרשו ברוב המקרים מעורבות של איש מקצוע מנוסה ומיומן בדמות מגשר או עורך דין על מנת שבני הזוג יגיעו להסדר מוסכם על שני הצדדים.   
משמורת משותפת מזונות: בעידן שבו אנו חיים כיום גובר הביקוש להכיר בשני ההורים כמרכיבים זהים בגידול הילד, כאשר הביקוש למשמורת משותפת שבה ההורים שווי זכויות באופן זהה לחלוטין הן מבחינת החובות והן מבחינת הזכויות הופך להיות גבוה במיוחד עניין המזונות הופך להיות סבוך עוד יותר. כאשר מבקשים משמורת משותפת מזונות צריכים להישקל באופן פרטני וייחודי, כאשר בית המשפט שוקל את הסכם הראייה שהושג בין בני הזוג וקובע תעריף מוזל שאותו האב (או האם במקרים חריגים) ייאלץ לשלם כהסכם מזונות.
 

משמורת משותפת מזונות

למידע נוסף התקשרו  072-3935235