סכום מזונות מקובל מהווה את הבסיס לעלות המזונות החלה בדרך כלל על האב.

גישור – סבב פגישות מותאם להסכם משותף בליווי צוות המגשרים.
הסכם גירושין – הסכם מקיף לפני פתיחת שלב חדש בחיים.
מזונות – מידע כולל בתחום המזונות.
גישור גירושין – אנחנו כאן לשירותכם. גישור גירושין ביחד.

לנושא הבא בתחום ←  הסכם גירושין ברבנות
 
מהו סכום מזונות מקובל?
 
אז מהו סכום מזונות מקובל? על פי הפסיקה בחוק נקבע כי חישוב סכום המזונות המקובל כיום עומד על סך של 1,250  עד 1,350 ש"ח עבור ילד אחד. סכום המזונות צמוד למדד ומשולם כאמור עד גיל 18. ניתן למצוא מחשבון גירושין לחישוב דמי המזונות ילדים. שופטים רשאים להוסיף לסכום זה גם חלק מהוצאות שכר הדירה אותה משלמת האם ועוד תוספות שונות אשר קבועות בחוק ומאפשרות לאב להשתתף בגידול הילד ביחד עם האם. חשוב לזכור כי  סכום מזונות מקובל הוא אינו סכום מחייב, ולכן לצורך אישור הסכם הגירושין ואישור סכום המזונות הנקבע בין בני הזוג נדרש האישור של שופט לענייני משפחה כאשר טובת הילד נמצאת בראש סדר העדיפויות שלו. אב מלין שילדו ישן אצלו מחצית מהזמן משלם סכום מזונות כמעט זהה לילד שאינו לן אצל אביו.
מחשבון מזונות ילדים חינם, מזונות ילדים 2016, חישוב דמי מזונות ומדור, דמי מזונות במשמורת משותפת, דמי מזונות 2016 ,דמי מזונות מינימליים 2015 ,דמי מזונות מינימליים 2016, דמי מזונות ממוצעים לחודש
סכום דמי מזונות מקובל הוא סכום המזונות הקבוע בחוק אותו האב נאלץ לשלם לאם בכדי לכסות את ההוצאות המיועדות לגידול הילד המשותף. סכום מזונות מקובל ברוב המקרים אמור לכסות הוצאות יומיומיות כגון: מזון, ביגוד, השכלה וכיוצא מכך.
סכום מזונות מקובל הינו סכום מוגדר ורק שופט מטעם בית המשפט לענייני משפחה רשאי לפסוק ולקבוע את גובה דמי המזונות שישולמו לאם וזאת על ידי התחשבות במוטיבים רבים אשר עשויים להוזיל את סכום המזונות או לייקר אותו בחלק מהמקרים. ניתן למצוא שינויים בכללי בית המשפט לעינייני משפחה לבין בית הדין הרבני שבעיקר בא לידי ביטוי בפסיקת דמי מזונות נמוכים יותר.

סכום מזונות מקובל

למידע נוסף התקשרו  072-3935235