דף הבית >> כמה עולה להתגרש ברבנות
איך מתגרשים ברבנות וגם כמה עולה להתגרש ברבנות? מידע מקיף באתר ובתחומים נוספים:

גישור – התהליך ההמומלץ לביצוע לפני שניגשים בלית הדין הרבני לגירושין.
הסכם גירושין – אחת החתימות הנחשקות בין בני הזוג
מזונות – הסכמה על סכום המזונות הינה קריטית על מנת לבצע הסכם חתום ולאישורו של בית הדין הרבני לקבלת גט.
גישור גירושין – כלים ועבודה משותפת הדדית לתקשורת הדדית והגעה לפשרה בדרך להסכם גירושין.

לנושא הבא בתחום ←  
כמה עולה לפתוח תיק גירושין ברבנות
תקציר מאמר :

כמה עולה להתגרש – מה עושה את השינוי?

אחת מהבחירות המרכזיות שעלולות לייקר או להוזיל את חבילת הגירושין שלכם זה הבחירה בין פנייה אל עו"ד על מנת למצות את ההליך המשפטי או מנגד לפנות אל מגשר גירושין על מנת לנסות ליישב את המחלוקות בצורה שקולה ומתונה. הבחירות השונות צריכות להיות בהתאם לסיטואציה שבה אתם נמצאים, אם תרצו להוזיל את העלויות ולפנות אל מגשר גירושין אך המחלוקות בין בני הזוג גדולים מאוד – לא יהיה מנוס מפניה אל בית המשפט וכך תאלצו לשלם גם למגשר גירושין וגם לעו"ד דבר שלא ישתלם לכם בשום סיטואציה.

בין אם תבחרו באופציה של מגשר גירושין או עו"ד לצורך פנייה אל בית המשפט לענייני משפחה, חשוב מאוד שתעשו סקר שוק ותבדקו איזה מהאופציות העומדות לרשותכם הן הזולות והמשתלמות ביותר. כמובן שאיכות איש המקצוע חייבת להיות בראש סדר העדיפויות שלכם, אך אם תוכלו לשלב בין איכות לעלות – זהו בהחלט עניין שיכול להפוך את כל הליך הגירושין שלכם לזול משמעותית לעומת הציפיות או שאר הזוגות המתגרשים כיום. להמשך הדף
עלות הגירושין לא חייבת להרקיע שחקים, העלות מסתכמת בכם ולא באף גורם אחר.
אז כמה עולה להתגרש ברבנות? אם אתם מחליטים לסיים את הגירושין בצורה יפה ונעימה תוכלו לשלם כמה אלפי שקלים על מנת לסיים את הפרק הזה בחייכם, אך אם תעדיפו להסלים ולמשוך את התהליך עלותו יכולה להגיע גם לכמה עשרות אלפי שקלים לכל אחד מהצדדים.

כמה עולה להתגרש ברבנות

למידע נוסף התקשרו  072-3935235