להתגרש עם ילדים זו משימה שיש לשים עליה דגש גדול במיוחד, בכל הקשור לרמה הריגשית של הילדים ולשינוי העתידי.

גישור – מפגשים מתואמים לגיבוש הסכם גירושין מותאם למשפחה עם ילדים.
הסכם גירושין – גירושין בשלום ובצורה נכונה כשילדים נמצאים בתמונה.
מזונות – כל עקרונות המזונות בתהליך גירושים עם ילדים.
גישור גירושין – גישור לגירושין בשלום.

לנושא הבא בתחום ←  מזונות ילדים מינימום
גירושין עם ילדים בצורה נכונה

אז איך ניתן להתגרש עם ילדים בצורה נכונה? ראשית כל עליכם להבין כי כל החלטה שצריכה להתבצע או כל חלוקה בין בני הזוג צריכה לשים בראש ובראשונה את טובת הילדים בראש סדר העדיפויות. כאשר מגיעים למצב שבו מגיעה ההחלטה להתגרש עם ילדים, מרבית הסעיפים של הסכם הגירושין מתבססים על טובת הילדים, כך שמדובר באבן מרכזית בהליך הגירושין וכל העת חשוב לשמור על טובתם. להתגרש עם ילדים מצריך מההורים התנהגות שקולה ורגועה, וגם כאשר האמוציות בוערות והדחף לפעול בכוח בוער בכם, חשוב מאוד להתאזר בסבלנות ולהיות רגועים ונינוחים כל זאת על מנת שהילדים לא יפגעו בשום צורה.
איך יודעים מתי צריך להתגרש, גירושין וילדים עד גיל חמש, סימנים שצריך להתגרש, רוצה להתגרש ואין לי אומץ, למה לא כדאי להתגרש, גירושין מזונות ילדים, גירושין עם תינוק, הליכי גירושין עם ילדים
להתגרש עם ילדים הוא אחד מהחששות הגדולים ביותר של כל זוג העומד בפני הליך הגירושין. הפחד שמא הילדים יפגעו כתוצאה מקבלת ההחלטות של ההורים הינה אחת מהסיבות השכיחות ביותר לכך שזוגות רבים מעדיפים לדחות את הליך הגירושין ולנסות לשמר את הנישואין עצמם. ברוב המקרים לאחר תקופה מסוימים היחסים עולים של שרטון ולא נותרת ברירה מלבד ללכת להליך גירושין.

להתגרש עם ילדים

למידע נוסף התקשרו  072-3935235