בחוק מוגדר סכום המינימום למזונות, המתייחס לכמות ילדים, גילם ועוד. להלן מידע נוסף בתחומים נוספים:

גישור – חבילה מפגשים מותאמת להסדר משותף.
הסכם גירושין – מבצעים את חתימת ההסכם בתהליך מסודר ונכון.
מזונות – מזונות - מידע חשוב.
גישור גירושין – דרך גירושין בתוכנית מוגדרת ושיתוף פעולה.

לנושא הבא בתחום ←  תהליך גירושין
מהו מינימום הסכום למזונות?
 
אז מהו סכום מזונות ילדים מינימום? לרוב סכום המזונות המינימלי נע סביב ה-1250 עד 1500 שקל לילד בתוספת של שליש מדור לילד אחד וללא צורך להוכיח את הוצאות הקטין, אך כמובן שהסכום ניתן לשנות את גובה המזונות על פי גובה ההכנסה של האב ועל פי המוסדות והחוגים בהם הילד נמצא ואותם צריך להמשיך ולתחזק. לנגד עיניו של כל שופט הקובע הסכם גירושים עומדת טובת הילד ולכן הוא יקבע סכום מזונות גבוה ככל האפשר אשר מצד אחד יאפשר לילד להמשיך בסדר יומו ומצד שני יאפשר לפי צרכי האב ובכושר השתכרותו לעמוד בתשלום ולא יגרום לו להסתבכות כספיות כתוצאה מהתשלום הנ"ל. מטרת בית המשפט לקבוע את צרכיו הבסיסיים של הילד.
 
מזונות ילדים 2016, דמי מזונות 2016, מזונות ילדים במשמורת משותפת, דמי מזונות מינימליים 2016, חישוב דמי מזונות ומדור, מזונות ילדים מינימום 2015, מזונות ילדים ביטוח לאומי, דמי מזונות מינימליים 2015
אחד מהנושאים המהותיים ביותר בכל הסכם גירושין הוא הסכם המזונות שעל הבעל לשלם לאישה, המזונות נדרשים לצורך גידול ופיתוח הילדים – כך שלא כל עול הגידול ייפול על האם הן מבחינת המאמץ והן מהבחינה הכספית. אז מהu הסכום המינימלי של המזונות אותו האם ייאלץ לשלם? מזונות ילדים מינימום הוא קבוע בחוק, ולעיתים השופט או כל גורם אחר בעל השפעה יכול לשנות את הסכום המינימלי.

מזונות ילדים מינימום

למידע נוסף התקשרו  072-3935235